مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر این که ماهواره ها اعتقادات و بنیان خانواده های ما را نشانه گرفته است، گفت: ماهواره ها اساس و بنیان نهاد خانواده را نشانه گرفته و عده ای نگویند چرا شما مدام دارید درباره ماهواره و مضرات و آسیب های آن صحبت می کنید.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که ماهواره ها اعتقادات و بنیان خانواده های ما را نشانه گرفته است، گفت: ماهواره ها اساس و بنیان نهاد خانواده را نشانه گرفته و عده ای نگویند چرا شما مدام دارید درباره ماهواره و مضرات و آسیب های آن صحبت می کنید.

 این مرجع تقلید در سخنان خود ترویج مفاسد اخلاقی و ناهنجاری ها را توطئه دشمنان و معاندان اسلام و انقلاب دانست و تاکید کرد: امروز شبکه های ماهواره ای بسیاری برای ترویج مفاسد و از بین بردن هویت نسل جوان فعال هستند و ما نمی توانیم در قبال آنها ساکت و بی تفاوت باشیم.

 این مرجع تقلید با تاکید بر این که همت دنیای غرب برای سلطه بر کشورهای اسلامی نشر مفاسد اخلاقی است، گفت: طبق آمارهای اعلام شده از سوی مسؤولان رسانه ملی امروز بیش از دو هزار کانال ماهواره ای فارسی زبان برای تخریب کشور و هویت ما و فارسی زبانان فعالیت می کنند.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی، ماهواره ها را خطری برای بنیان خانواده دانست و تاکید کرد: ماهواره ها اساس اعتقاد و هویت جوامع اسلامی و دینی جامعه و جوانان ما را هدف گرفته اند؛ عده ای نگویند راجع به ماهواره و خطرات آن صحبت نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: ما حرف خود را منطقی، مؤدبانه، شفاف و صریح می‌زنیم و از این که برخی نق می زنند و می‌گویند نباید درباره حجاب و ماهواره صحبت کنیم، هراس و خوفی نداریم.