حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران به جنجالی‌هایی که نسبت به بخشی از خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران مطرح شد، واکنش نشان داد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو به جنجالی‌هایی که نسبت به بخشی از خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران مطرح شد، واکنش نشان داد.
خطیب جمعه تهران با اشاره به نقش مردم در پیروز‌های تاریخی انقلاب اسلامی، گفت: مردم مایه افتخار ما هستند و تمام پیروزی‌ها در جنگ و انقلاب و فتنه‌ها بواسطه همین مردم است. بنده خوشبختانه در این خطبه بلندگوی مردم بودم و آنچه را که معترضین به مشکلات معیشتی توجه داشتند، به نمایندگی همه آنها، پشت تریبون نماز جمعه جهانی کرده و دردشان را به گوش مسئولین رساندم.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: وقتی بنده می‌گویم مردم جمع شده اند، معاذالله نمی‌توانم بگویم که مردم چه هستند و روشن است که اگر دریایی بوجود آمده و موج این دریا «آشغال» را برده، همان فضای فتنه بوده است و اصلا کاری به اشخاص ندارم.
وی با اشاره به تجمع مردم در نهم دی سال 96 گفت: اجتماع مردم همانند نهم دی هشتاد و هشت بود. فضایی که دشمن بوجود می‌آورد مثل آشغالی است که مزاحم است و این اجتماع مردم فضای فتنه و آشوب را می‌برد.
خطیب موقت تهران افزود: الحمدلله رب العالمین مردم ما را از خودشان می‌دانند و من هم به مردم عشق دارم. من خدا را شکر می‌کنم که در خدمتم مردم هستم و در میان آن‌ها هستم. در این خطبه هم من نماینده مردم و بلندگوی آن‌ها بودم.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در پایان گفت: در این خطبه نهایت احترام را به مردم کردیم، از آن‌ها تشکر کردیم و امکان ندارد من بخواهم به مردم حتی معترضین و آن‌هایی که بخاطر اعتراض بیرون آمدند هیچ بی احترامی بکنم.