سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :29
  • بازدید دیروز :32
  • کل بازدید :320077
  • تعداد کل یاد داشت ها : 546
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 3:18 ع
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی

Asire Jazebeye Sib O Gandomam Yek Omr...

Doa Konid Ke Dastam Be Aseman Beresad....





      

ریحانه

کمی زودتر ....

حال دلها خوب نیست .....

بیا ...





      

عرفه

بازم منو و حال و هوای عرفه
روضه‌ی ارباب و دعای عرفه
دل صحرا
پای یک کوه
این کیه گرم مناجات ؟
این کیه داره می گیره
از خدا اذن ملاقات
این حسینـــِـــ (ع)

« عرفه » روز حسینـــِـــ (ع)
روز بین الحرمینـــِـــ





      

امام خامنه ای در دیدار برگزیدگان اقشار مختلف مردم و مسئولان اداریخراسان شمالی

خدمت بی منت به مردم نعمتی الهی برای مسئولاناست رهبر معظم انقلاباسلامی در دیدار «برگزیدگان قشرها و صنوف مختلف» و مسئولان اداری استان خراسانشمالی، خدمت بی منت به آحاد مردم را نعمتی الهی برای مسئولان کشور خواندند و بااشاره به خدعه تبلیغاتی ـ سیاسی رسانه های غربی درباره علت فشارها بر ایران تأکیدکردند: بر خلاف دروغ های مکرر غربی ها، ما میز مذاکره درباره مسائل گوناگون از جملههسته ای را ترک نکرده بودیم که به آن بازگردیم، آنها در واقع تسلیم شدن ملت ایرانرا دنبال می کنند، اما کوچک تر از این حرف ها هستند. خدمتگزاری به مردم،افتخاری حقیقی : حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خدمتگزاری به مردم را، افتخاریحقیقی دانستند و افزودند: بزرگان اهل معرفت، ضمن تأکید فراوان به ذکر و عبادات وتوکل، گاه خدمت به مردم را به عبادات دیگر ترجیح می دادند. ایشان همه خدمتگزارانبه مردم را اعم از مسئولان و مدیران کشور و کسانی که در شکل های غیررسمی به اقتصادو فرهنگ و دین مردم خدمت می کنند، به شکر این لطف الهی توصیه کردند و افزودند: درخدمتگزاری، به همه مردم نگاه یکسان داشته باشید و تفاوتی میان هیچ کس قائلنشوید.رهبر معظم انقلاب همت بلند و مضاعف در خدمتگزاری را موجب برکات بیشتربرشمردند و افزودند: همت مضاعف نیازمند کار مضاعف است، ضمن اینکه کار مضاعف درپرکاری خلاصه نمی شود، بلکه به معنای «کار کیفی، دقیق، برنامه ریزی شده، کارشناسیشده، مستمر، پیگیر و همراه با مشورت» است.
نیاز جدی کشور به کار وتلاش:حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، با اشاره به نیاز جدی کشور به کار و تلاشخاطرنشان کردند: دشمن هرگاه، ضعفی را در کشور احساس کند روحیه می گیرد و آماده هجومو فشار می شود و هر وقت کار و حرکت موثر و بزرگی را ببیند با ناامیدی درصدد تحتشعاع قرار دادن آن بر می آید، بنابراین، همه به ویژه مدیران و مسئولان کشور با کارو تلاش بی وقفه، روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند. ایشان در همینزمینه بار دیگر این واقعیت را خاطرنشان کردند که: هر حرکتی که نشان دهنده یأس وخستگی و اختلاف باشد بدون تردید به ضرر «مصالح کشور و پیشرفت و عزت ملی» است.

معظم له، رشد و پیشرفت ده ها برابری ایران در سی و سه سال اخیر را که بهرغم همه فشارها، تهدیدها و توطئه های دشمنان صورت گرفته نشان دهنده وجود یک نیروی «درونی، سازنده و حقیقی در کشور» دانستند و افزودند: این واقعیت مشهود وانکارناپذیر، نشان می دهد که ما در مقابله با دشمنان، دست مان پر است و می توانیمبر آنها غلبه کنیم. حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با اشاره به پیشرفت خوب درادبیات مقابله با زورگویان جهانی افزودند: یکی از عرصه های پیکار با دشمنان، عرصهحرف زدن های بین المللی است که مسئولان ما امروز در پشت میز مذاکرات گوناگون وتریبون ها، حرف های پخته، جامع، جالب و درست می زنند. ایشان با یادآوری تسلطصهیونیست ها بر اغلب رسانه های غربی و اروپایی افزودند: این رسانه ها به گونه ایخبرسازی، جهت سازی و تلقین می کنند که حتی سیاستمداران غربی نیز تحت تأثیر القائاتآنها قرار می گیرند که این نکته مهمی است. معظم له با اشاره به تبلیغات رایج دررسانه های غربی ـ صهیونیستی افزودند: آنها در یک خدعه و تقلب تبلیغاتی، مدام میگویند علت فشارها به ایران وادار کردن جمهوری اسلامی به بازگشت به پای میز مذاکرهاست، اما ما میز مذاکره درباره مسائل گوناگون از جمله هسته ای را چه زمانی ترک کردهبودیم که حالا برگردیم؟ ایشان افزودند: هدف واقعی کسانی که این فرمول تبلیغاتسیاسی را دنبال می کنند، تسلیم شدن ملت ایران در پای میز مذاکرات است و ما به آنهامی گوییم: شما کوچک تر از آن هستید که ملت مبارز، بصیر و آگاه ایران را در مقابلخواسته های خود به زانو در آورید. رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: مقامات اروپاییهمچنان در فضای قرن نوزدهم و دوران زورگویی های استعماری به سر می برند، اما بدانندکه تسلیم نشدن ملت و مسئولان ایران در مقابل زورگویی ها، همچنان آنان را با مشکلاتفراوان مواجه خواهد کرد. رهبر معظم انقلاب استحکام درونی را موجب قوت و استحکامظاهری خواندند و افزودند: به علت همین استحکام، امروز سخن نوی جمهوری اسلامی، ازجمله مردم سالاری و مقابله با زورگویی، بر حرکت ملت ها تأثیرگذار شده و همین مسئلهمستکبران را دستپاچه کرده است که این روند به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

برنامه ریزی و تلاش مستمر برای ارتقای وضع عمومی استان : ایشان همچنین دربخش دیگری از سخنان شان، مسئولان استان خراسان شمالی را به برنامه ریزی و تلاشمستمر برای ارتقای وضع عمومی استان فراخواندند و افزودند: ظرفیت های خوب انسانی،طبیعی و اقلیمی خراسان شمالی، نشان می دهد این منطقه در صورت «برنامه ریزی، همت وکار بی وقفه مسئولان و همراهی مردم»، می تواند جزو ده استان برتر کشور قرار گیرد وزندگی شایسته ای را برای مردم با ایمان و صادق خراسان شمالی رقم بزند.
رهبر معظمانقلاب، پیگیری مسئولان، تعیین مقطع زمانی مشخص برای تحقق برنامه ها و اولویت بندیرا از ضروریات پیشرفت خراسان شمالی برشمردند و افزودند: با توجه به زمینه های مساعدموجود، کشاورزی مهم ترین اولویت این استان است. حضرت آیت الله العظمی خامنه اییکپارچه سازی زمین های کشاورزی را گامی موثر در پیشرفت استان خواندند و افزودند: «صنعتی و مدرن شدن» کشاورزی و باغداری، ایجاد صنایع تبدیلی و ساختار سازی برایتوزیع و بازرگانی، شتاب توسعه استان را مضاعف خواهد کرد. توجه به صنعت، برنامهریزی برای استفاده از ظرفیت فراوان گردشگری استان، بهره مندی از مزیت قرار گرفتناستان در مسیر میلیون ها زائر حرم امام هشتم (علیه السلام) و تمرکز بر مسائلتحقیقاتی و پژوهشی از دیگر نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت و توسعهخراسان شمالی و حل مشکلات این منطقه به مسئولان توصیه کردند.





      

زمین و آسمان ای شیعه در حزن و غم است امشب

همه اوضاع عالم زین مصیبت در هم است امشب

امام پنجمین شد کشته از زهر هشام دون

مدینه غم سرا از این غم و زین ماتم است امشب





      
<      1   2