سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :55
  • بازدید دیروز :4
  • کل بازدید :319531
  • تعداد کل یاد داشت ها : 546
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 2:35 ع
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی

SNN

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، پیرامون تقوای سیاسی اظهار داشت: تقوای سیاسی به جامعه پیوند خورده است، یک مسئول وقتی سیاسی باشد عدالت را هم باید رعایت کند، عدالت به تقوا نزدیک است و این دو عنصر با هم پیوند خورده‌اند. حضرت علی (ع) به مالک اشتر فرمودند "ای مالک اکنون که به ولایت مصر می‌روی آنچه که خدا امر نموده را انجام بده و در اداره کشور از سنت‌ها و فرایض او استفاده کن".

 

امام‌جمعه موقت اصفهان افزود: فردی که اداره کشور را در دست می‌گیرد باید در قلبش شجاعت و شهامت بجوشد و با دست و زبانش کتمان نکند، او باید جلوی نفسش را بگیرد همان طور که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش از زبان آن جانبازی که شهید شد گفتند "اگر از سیم خاردار نفست عبور کنی می‌توانی از سیم خاردار دشمن عبور کنی".

 

وی گفت: وقتی شهدای ما وصیت‌نامه‌شان را با خون خود امضا کردند چطور برخی از آقایان در خانه سفیر سوئد رفتند و آنجا قرارداد امضا کردند، در حالی که زن و مرد مختلط در آنجا بودند؟ تقوای سیاسی این نیست که در جمعی قرار بگیریم که با رفتار اسلامی مطابقت نداشته باشد، مدیر سیاسی با تقوا آن کسی است که به محض مطلع‌شدن از حضور زن و مرد در یک مجلس آنجا را ترک کند و این موضوعی نیست که آقایان آن را کتمان کنند چرا که خبر آن از رسانه ملی پخش شد.

 

رهبر اظهار داشت: سال آینده انتخابات مهمی پیشرو داریم، مردم باید اصلح‌ترین و توانمندترین فرد را انتخاب کنند، فردی که از طرف مردم انتخاب شده و مسئولیتی به عهده او سپرده می‌شود به امر خداوند باید بردبار و با تحمل باشد و در کارهای خود بصیرت را سرلوحه قرار دهد.

 

وی افزود: یک مسئول سیاسی نباید در گفت‌وگوها و مذاکرات بین‌المللی کوتاه بیاید و دل خود را به برجامی خوش کند که هیچ چیز برای ما نداشته است. مسئولان کشور همواره باید به این فکر کنند که این دنیا خانه همیشگی نیست، اگر این روایات را مدنظر قرار دهند و غصه دنیا را نخورند، موفق خواهند شد.

 

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدارهای اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کردند و به مسئولان گفتند گزارشی از عملکرد اقتصاد مقاومتی خود ارائه بدهند اما سر و صدای دولتی‌ها در آمد. وقتی از ترکیه 50 هزار کانتینر لباس وارد می‌شود خیاط ما باید چه کند؟ مسئولان باید جواب دهند که در زمینه واردات بی‌رویه چه کردند؟ رکود اقتصادی به اینجا رسیده که هزاران نفر بیکار شدند و به جای کارخانه‌ها سر از خیابان‌ها در آورده‌اند.





      

SNN

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای، از تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا بر ضد چندین شرکت و فرد ایرانی به عنوان یکی از عملکردهای پنجاه روز نخست ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» در بخش امنیت ملی آمریکا نام برد.

 
این گزارش در پایگاه اینترنتی کاخ سفید و  تحت عنوان « عملکرد پنجاه روز نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ: دستیابی به نتایج برای مردم آمریکا» منتشر شده است. 
 
در بخشی از این گزارش با عنوان «اولویت دادن به امنیت ملی آمریکا» آمده است: 
"اقدامات رئیس‌جمهور برای تضمین امنیت سرزمین آمریکا، مرزهای این کشور و مردم آن بوده است.  تحت رهبری رئیس‌جمهور ترامپ، وزارت خزانه داری (آمریکا) اقدام به تحریم پنجاه شرکت و افراد دخیل در برنامه موشک بالستیک ایران کرده است.
 
رئیس‌جمهور ترامپ اقدام به ایجاد حفاظت های جدید در برابر تروریست های خارجی کرده است که وارد کشور ما می شوند.
 
ترامپ پیشنهاد افزایش بودجه ارتش را تا رقم پنجاه و چهار میلیارد دلار، داده است تا ارتش بتواند بازسازی خود را آغاز کند.
 
در نتیجه یادداشتی که رئیس جمهور ترامپ در بیست و هشتم ژانویه، امضا کرده است، او طرحی را برای شکست دادن داعش دریافت کرده است که وزیر دفاع و سایر اعضای کابینه آن را تدوین کرده‌اند.
 
رئیس جمهور ترامپ دستور بازنگری در میزان آمادگی ارتش را صادر کرده  و بازسازی نیروهای مسلح آمریکا را جزو خط مشی خود قرار داده است.
 
رئیس جمهور ترامپ اقدام به مذاکره برای پائین آوردن قیمت هواپیماهای اف- 35 کرده است تا میلیون ها دلار صرفه‌جویی کند."