سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :51
  • بازدید دیروز :29
  • کل بازدید :319689
  • تعداد کل یاد داشت ها : 546
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 6:0 ع
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی

خبرگزاری‌های «اسوشیتدپرس» و «فرانسه» در گزارش‌هایی جداگانه از تهران به بازتاب حضور معترضان مردمی به رویدادهای اخیر ضد اسلامی فرانسه پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو» ؛ ، و به نقل از خبرگزاری «اسوشیتدپرس» ، صدها نفر از معترضین ایرانی امروز دوشنبه در مقابل سفارتخانه فرانسه در تهران به اعتراض گسترده پرداختند. 

 

خبرگزاری آمریکایی «اسوشیتدپرس» با انتشار خبر تجمع اعتراضی مردم در مقابل سفارتخانه فرانسه در تهران نوشت: تجمع اعتراضی امروز در تهران به خاطر اهانت مجله فرانسوی «شارلی ابدو» و اهانت به پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت.

 

بر اساس این گزارش، جمعیت معترض که اکثر آن‌را دانشجویان تشکیل می‌دادند، شعارهای «مرگ بر فرانسه» و دیگر شعارهای همیشگی چون «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر دادند. 

 

 

 

برخی از معترضین  همچنین خواهان بسته شدن سفارتخانه فرانسه در تهران  و اخراج سفیر این کشور شدند. آن‌ها همچنین پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند. 

 

این گزارش می‌افزاید؛ ایران نه تنها حمله تروریستی علیه نشریه شارلی ابدو  بلکه عمل توهین آمیز این نشریه را محکوم کرده است. 

 

 

به گزارش «اسوشیتدپرس» ، «احمد توکلی» نماینده مجلس تهران که در این تجمع اعتراضی حضور داشت، خطاب به دولت فرانسه گفت :« این اقدام در واکنش به عملکرد شما است».

 

 

«خبرگزاری فرانسه» نیز در این زمینه نوشت:معترضین ایرانی در محوطه بیرونی سفارت فرانسه در تهران شعارهای «مرگ بر فرانسه»  سر دادند و به خاطر اهانت مجله «شارلی ابدو» به پیامبر اسلام ،خواهان اخراج سفیر این کشور از تهران  شدند.

 

سفارتخانه فرانسه پیشتر در اقدامی انفعالی امروز دوشنبه تعطیل بود. 

 

یکی از بانوان حاضر در گردهم ‌آیی اعتراضی به خبرگزاری فرانسه گفت:« این حداقل کاری است که می‌توانم مقابل هتک حرمت صورت گرفته انجام دهم. ما اهانت به پیامبر اسلام را محکوم می‌کنیم». 

 

 

گفتنی است، دانشجویان و مردم انقلابی تهران بعداز ظهر امروز به تجمع اعتراضی در مقابل سفارت فرانسه در تهران رفتند . 

 

حاضران در این همایش پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که اقدام مجله «شارلی ‌ابدو» را به شدت محکوم می‌کرد و روی آن شعارهایی مانند «اسلام دین صلح و دوستی است، ما عاشق محمد (ص) هستیم، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» نوشته شده بود.  

 

 

تجمع کنندگان همچنین شعارهایی مانند« داعش، شارلی پیوندتان مبارک، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، ما عشق محمدیم فدائیان رهبریم» سر دادند.

 

دانلود فایل مرتبط با خبر :





      

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور از برگزاری تجمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به توهین مجدد به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت دولت فرانسه از این اقدام، مقابل سفارت فرانسه خبر داد.

 

ناصر آراسته در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، از برگزاری تجمع  دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به توهین مجدد به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت دولت فرانسه از این اقدام، مقابل سفارت فرانسه خبر داد.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان در صورت کسب مجوز از سوی فرمانداری ساعت 15 روز دوشنبه 29 دی‌ماه مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع می‌کنند.





      

 

براین آلتیس» 35 ساله ، معلم انگلیسی دبیرستان به دلیل فریب و اغفال 350 دانش آموز گناهکار شناخته شد.

 

اولین اتهام این معلم مربوط به فریفتن یک دانش آموز پسر 17 ساله در سال 2001 بود، «براین آلتیس» پس از  برقراری روابط عاشقانه بیمار گونه با این پسر که نامش با دستور مقام قضایی در رسانه ها برده نشده است، توانست پس از 40 روز او را وارد گروه های شیطان پرستی کند.

 

همچنین گفته می شود که این «معلم بیمار» که مادر 4 فرزند است، برای فریفتن این پسر 17 سله نوجوان عکس‌های برهنه ای از خود را می فرستاده است. بنا بر گزارش پلیس این پسر قربانی که اکنون در مرکز بازپروری بیماران روانی قرار دارد، پس ورود به گروه شیطان پرستان وادار به انجام اعمال بی شرمانه و کثیفی مانند، سوراخ کردن بدن، ارتباط جنسی با ده ها نفر(همجنس گرایی) و خوردن فضولات انسانی شده بود.

 

«براین آلتیس» پس از دستگیری در سال 2003 از طریق شکایت ده ها والدین که متوجه رفتار های غیر عادی این معلم شده بودند، به دادگاه فرستاده شد و تحقیقات پلیس و کارآگاهان مشخص کرد که این زن بیش از 110 دانش آموز دیگر را در مدارس ایالت یوتا در غرب آمریکا قربانی اهداف پلیس خود کرده است.

 

وکیل «براین آلتیس»، «ادوارد براس» در اولین دادگاه موکلش که در سال 2003 برگزار شد، می گفت: این معلم  سابق که حالا از کار خود اخراج شده است، هرگونه درگیری عاشقانه و جنسی با دانش آموزانش را انکار و اعلام می کند همه این اتهامات دروغ ساختگی است.

 

همچنین این وکیل در بخشی از صحبت هایش گفت: تنها دفاعیات او از خود این است که می گوید هیچ کدام از این رابطه ها اتفاق نیافتاده است و او هرگزدر هیچ گونه ارتباط نا مناسبی با هیچ کدام از ده ها دانش آموزانش نبوده است و بیماری روانی هم اکنون آنان هیچ ربطی او نخواهد داشت.

 

اما این حرف ها باعث شد تا دانش آموز دبیرستان «دیویس» از جنایت های هولناک معلم تبهکار پرده بردارند و طی نامه ای سربسته به مرکز پلیس، کارآگاهان وادار به تحقیقات بیشتر در رابطه با دیگر اتهامات این زن شیطان صفت کنند.

 

کارآگاهان پس از یکسال تحقیقات موفق شدند تا روز گذشته این زن را که دانش آموزان از اسم او وحشت دارند، به 350 مورد اغفال دانش آموزان پسر و دختر و عضو کردن آنان در گروه های شیطان پرستی متهم کنند.

 

پلیس در گزارش خود آورده است، عده ای از دانش آموزانی که وارد گروه های شیطان پرستی شدند، از تحصیل انصراف دادند و به اعمال مفسده روی آوردند و عده ای کثیری نیز به دلیل شرایط بد روانی و روحی به مراکز درمانی منتقل شدند و دیگر توان درس خواندن را ندارند.

 

قضات معتقدند که این معلم عامل بحران نظام آموزشی در ایالت یوتا است و باید تا آخر عمرش در زندان بماند، ولی برخی از وکلا فاسد که حامی گروه های شیطان پرستی هستند، به این حکم اعتراض کرده و خواستار تجدید نظر شدند.

 

مردم در خبرگزاری گفتند: «براین آلتیس» این بار دیگر نتوانست اتهامات خود را زمانی که با قربانیان بی گناه خود مواجه شد، انکار کند و در برابر تمامی پرسش های قضات فقط سکوت کرد.

 

همچنین از طرفی پلیس اعلام کرده است: این زن که حتی با فرزندان خود روابط نامشروع داشت، متهم است که ده ها دانش آموز را به راه های غیراخلاقی کشانده و با تهیه فیلم مبتذل از آنان و نوشاندن مشروبات الکلی و رواج اعمال مفسده در بین نوجوانان قصد درآمدزایی برای گروه های شیطان پرستی را داشته است.

 

محاکمه این معلم همچنان در دادگاه ایالت یوتا ، امریکا ادامه دارد و همه از جمله مسئولان و پلیس متعقد هستند که قربانیان «براین آلتیس» بیش از حد تصور است که باید آنان شناسایی و مجدد به جامعه بازگردانده شوند.

 

والدین هزار دانش آموز در ترس و دلهره هستند، که وکلا وابسته به گروه های شیطان پرستی بتوانند این زن گناهکار را از جرم خود تبرئه و ازاد کنند.





      
Seyyed-Mortera-Avini_Farsimode_Com-5

پایگاه خبری تحلیلی کیوسنا

سید مرتضی را دیدی بگو دوربینش را بیاورد یک مستند بسازد از ما بنام روایت غفلت!


به حسن باقری بگو در این جنگ نابرابر تاکتیک نداریم!


فقط علی اکبر شیرودی چیزی نفهمد اگر بفهمد واویلاست، میمرد برای خمینی!




شاهرخ ضرغام را حتما خبر کن، بگو به خمینی ای که روی سینه ات خالکوبی کردی میخندند!

راستی؛ حاج احمد، اصلا میدانی موبایل چیست ؟ تا حالا با وایبر و واتس آپ کار کرده ای ؟


بیخیال برادر، همان بیسیمت را بیاور، من آخرین نسخه ی اندروید را رویش نصب میکنم!

فقط خواهشا به نیروهایت دستور بده آن تندروی هایی که در مریوان و پاوه و فکه و خرمشهر و شلمچه کردند،

در فضای مجازی نکنند!

اینجا آداب خودش را دارد!

باید همه چیز را با گفتگو حل کنید!




حاج احمد، تلفات زیاد داده ایم!




مسامحه و غفلت امانمان را بریده!





دغدغه ی لایک و فرند سرمان را گرم کرده!




عده ای به اسم جذب حداکثری حداقل اعتقاداتشان را به حراج گذاشته اند!




تو را بخدا برگرد!





خدا را چه دیده ای، شاید در این مخمصه ای که گیر کرده ایم تو و رفقایت به دادمان رسیدید!




نقطه سر خط





      

با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی روزهایی را پشت سر می‌گذاریم که بسیاری از کسانی که برای جمهوری اسلامی و حفظ این انقلاب زحمت‌ها کشیدند در بین ما نیستند، نه اینکه نباشند هستند و از نزدیک شاهد اعمال ما می‌باشند اما ما حضورشان را لمس نمی‌کنیم.

 

با مرور کوتاهی بر تاریخ نظام جمهوری اسلامی خواهیم دید که این نظام با شکل گیری انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم حقانیت خود را به اثبات رسانده است. از آنجا که مردم شاه را بیرون کردند تا تسخیر لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی، حماسه 9 دی و امروز نیز مبارزه در جبهه جنگ نرم؛ در همه این عرصهها قطعا قشری نخبه به عنوان آتش زیر خاکستر  و روشن کننده همه این جریان‌‌های ارزشمند وجود داشته که نمیتوان منکر آن شد. جنبشی که همواره می‌توان نفسانیت پاک آن را در همه اعصار حس کرد جنبشی به نام جنبش دانشجویی...

 

 

 

در زمان حکومت پهلوی دانشجویان بودند که پیام امام را میگرفتند و تحلیل می کردند و بر اساس آن موجب شکل گیری انقلاب شدند. در خصوص تسخیر لانه جاسوسی دانشجویان بودند که با بصیرت و آگاهی و روحیه آزادی خواهی شان سرزمین دشمن را فتح کردند. جنگ تحمیلی که خود نیز شاهد حضور پررنگ دانشجویانی بود که سنگر درس را برای حفظ جبهه اسلام رها کردند و جنگیدند و به شهادت رسیدند و شهید سید محمدحسین علم الهدی نیز یکی از همین دانشجویان بود که هم در تسخیر لانه جاسوسی و هم در جنگ تحمیلی حضور خود را لازم دانست و از خون خود گذشت هر چند می‌‌دانیم که هیچ‌گاه پهلوانان نمی‌میرند...

 

امروز که سالروز شهادت شهید سیدمحمدحسین علم الهدی است لازم دانستیم تا با مروری بر زندگی این شهید یادآور نقش مهم دانشجویان در عرصههای مختلف شویم.

 

سید محمد حسین علم الهدی در هشتم مهر 1337، در یک خانواده روحانی در اهواز به دنیا آمد. پدرش مجاهد مرحوم آیت‌الله سید مرتضی علم‌الهدی بود. شور انقلابی و مذهبی وی سبب شد تا از 14 سالگی پا به عرصه ی فعالیت های سیاسی بگذارد.

 

وی در همان اوان مبارزه با استبداد محمدرضاشاهی را آغاز کرد.  وی در سن نوجوانی در روز عاشورا یکی از مؤثرترین عناصر تشکیل دهنده راهپیمایی این روز بود که پس از راهپیمایی حسین دستگیر و روانه زندان می‌شود. وی که کوچکترین زندانی سیاسی است ماهها شکنجه می‌شود، اما هیچ سخنی نمی‌گوید، پس از آزادی از زندان با تشکیل انجمن اسلامی و جلسه سخنرانی جوانان سردرگم را به اسلام و مکتب دعوت می‌کند.

 

 

 

 

حسین در رشته تاریخ دانشگاه مشهد ثبت نام می‌کند و از همان اول با حوزه علمیه مشهد تماس نزدیک برقرار می‌کند و با روحانیون مبارزی چون حجت الاسلام خامنه‌ای، حجت الاسلام طبسی، حجت الاسلام هاشمی نژاد آشنا می‌شود.

 

نفوذ کلامی حسین به گونه‌ای بود که استادان چپی و شاهنشاهی در هر کلاسی که حسین شرکت می‌کرد، نمی‌رفتند.

 

وی با نصب اعلامیه‌ها و رهبری تظاهرات در دانشگاه مشهد نقش عظیمی را ایفا کرد و در کنار دانشجویان برنامه‌ها را به روحانیون، بازاریان و دانش‌آموزان نیز اطلاع می‌داد. از جمله کارهای دیگر وی آتش زدن گارد دانشگاه مشهد و آتش زدن چندین سینما و مشروب‌فروشی بود.

 

حسین علم‌الهدی اکثر روزها را روزه می‌گرفت و در بسیاری از شبها برای مناجات به حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) می‌رفت.

 

در زمانی که رژیم طاغوت مردم مسلمان ایران را به گلوله می‌بست، حسین شهید همراه با چند تن از همفکرانش در اهواز هسته مرکزی سازمان موحدین را تشکیل داد و در این هنگام بود که حسین از قبل به سلاح ایمان مجهز بود به اسلحه گرم نیز مجهز شد.

 

اولین عملیات وی شرکت در ترور و اعدام پل گریم مزدور و مستشار آمریکایی بود که با اعدام وی اعتصاب شرکت نفت که به فرمان امام انجام شده بود سر زبانها افتاد و پس از این عمل بود که همه عناصر خائن به ملت و انقلاب از ترس جان خود فرار را بر قرار ترجیح دادند.

 

برای حسین مبارزه در شهر بخصوص معنی نداشت و وی با مشاهده جنایات رژیم سابق به فکر ترور شمس تبریزی فرماندار نظامی معدوم در اهواز می‌افتد و شبی به خانه وی حمله می‌کند که مزدوران محافظ خانه وی متوجه می‌شوند و پس از ساعتها تلاش وی را دستگیر می‌کنند و به شدت شکنجه می‌کند. در دادگاه نظامی وی را محکوم به اعدام می‌کنند و تنها از حسین می‌خواهند که رفیق خود را معرفی کند ولی وی ضمن انکار حمل بمب هیچ سخنی نمی‌گوید. در زندان نیز به زندانیان روحیه می‌دهد. وی همیشه به مکتب می‌اندیشید و موضعش در برخورد با گروه های چپ و منحرف تنها برخورد هدایتگرانه بود نه صمیمیت.

 

حسین طرح مبتکرانه جالبی برای فرار زندانیان سیاسی از اهواز کشید که بر اثر اوج‌گیری مبارزات، رژیم مجبور به آزادی آنان شد.

 

شهید علم الهدی که از نظر مأموران جلاد اهواز فردی شناخته شده بود، برای ادامه مبارزه و به منظور استقبال امام به تهران آمد و در کنار برادران دیگر سازمان موحدین فعالیت کرد و یکی از محافظان مسلح مخصوص امام شد.

 

سپس وارد کمیته مرکز شد و چندماهی بعنوان عضو شورای فرماندهی کمیته مرکزی فعالیت کرد و نیز مدتی بعنوان سرپرست کمیته انقلاب اهواز خدمت کرد. در این روزها نیز حسین با تلاشی بسیار گسترده فعالیت می‌کرد بطوریکه بسیاری از شبها فقط 2 ساعت استراحت می‌کرد.

 

حسین در کنار کارهای نظامی فعالیت های فرهنگی نیز داشت و به تشکیل کلاسهایی در زمینه تدریس تاریخ اسلام و سخنرانی‌های مختلف اهتمام ورزید.

 

شهید علم الهدی پس از پیروزی انقلاب با تلاش های شبانه روزی بسیار و با مراجعه به روستاهای مرزی ایران و عراق از اسلحه‌ها و فشنگ‌ها و دینارهای عراقی و پودر و روغن و... و نیز اسناد و مدارکی دال بر دخالت عراق در ایران با توضیحاتی که به خبرنگاران داد گفت : اینها آغازی است برای دخالت وسیع عراق در ایران ولی آن موقع هیچ توجهی به این مسأله نشد.

 

 

 

 

تسخیر لانه نیرنگ و خیانت هر چند برای دانشجویان فدایی رهبری بدون دردسر خاصی رقم خورد اما این دانشجویان وفادار انقلاب با آغاز جنگ تحمیلی جان خود را در دست گرفتند و بار دیگر گام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گذاشتند که یکی از این دانشجویان شهید علم الهدی بود که لانه جاسوسی را  به همراه دیگر دوستانش فتح کرد.

 

حسین که خود را در برابر خون شهدا و خدای شهدا مسئول می‌دید، در همین زمان کنسولگری عراق در خونین شهر را به آتش کشید.

 

شهید علم الهدی همچنین پس از چند برخورد نزدیک و ملاقات و مشورت در حل مشکلات خوزستان و طرح راه حلها دریافت که مدتی تنها یک انسان زیرک و فرصت‌طلب است و قصد هیچگونه خدمت به مردم و انقلاب را ندارد.

 

شهید حسین علم‌الهدی در موقع مطرح ساختن پیش نویس قانون اساسی در مجلس خبرگان، با کمک یکی از برادران طرح ولایت فقیه را تنظیم کرد و به نماینده اهواز در مجلس خبرگان داد. ضمناً با فرمان امام برای نهضت سوادآموزی مدیریت آن را بعهده گرفت.

 

سخنرانی‌های وی از رادیو اهواز پخش می‌شد و شنوندگان زیادی داشت و بسیاری از شبها تا صبح در اتاق کوچک و محقرش تحقیق و مطالعه می‌کرد و حسین تنها در تابستان به چندین شاگرد پسر و دختر نهج‌البلاغه و درس تاریخ می‌داد.

 

 

 

 

در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بعنوان مسئول روزانه صدها نفر را با نظم دقیق و کامل تقسیم و اعزام می‌کرد و با این مشغله زیاد روزی یک ساعت به رادیو اهواز رفته و برنامه‌ای پیرامون غزوات پیغمبر اجرا می‌کرد و با کلام آتشین و زیبای خود عامل تشویق سربازان و پاسداران و مردم برای مقاومت علیه کفر بود و در شبیخون‌های شبانه با کمک برادران دیگر نقش فعال داشت. و در مقابل اصرار برادران که حسین تو باید در اهواز بمانی گفت : تنها حرف نمی‌شود باید در عمل بود و می‌گفت باید به هویزه بروم و بعد از گذشت کمتر از یک ماه که بعنوان فرمانده سپاه هویزه بود زبانزد عشایر شده بود و در دیداری با امام با وجودی که حسین زحمت زیادی برای آوردن عشایر به حضور امام کشیده بود و نیز قطعنامه را خود تهیه کرده بود ولی در صفحه تلویزیون ظاهر شد و گفته بود ترسیدم که شیطان بر من چیره شود و نیت من خالصانه برای خدا نباشد سرانجام در برنامه حمله روز اربعین حسین که فرماندهی چندین تن از برادران پاسدار را بعهده داشت بعنوان گروه پیشتاز و پیاده ارتش به جنگ با کفار می‌پردازد که در محاصره چندین تانک دشمن قرار می‌گیرد و پس از ساعاتی مبارزه با دشمن بر اثر اتمام مهمات و تشنگی و گرسنگی یکی یکی برادران به شهادت می‌رسند که آخرین آنها شهید حسین علم‌الهدی بود که چندین تانک را به تنهایی منهدم کرد و سپس با فریاد الله اکبر در حالیکه قرآن در دست داشت شهید می‌شود.عراقی‏ها با تانک از روی اجساد مطهر شهدای هویزه گذشتند، طوری که هیچ اثری از شهدا نماند. بعدها جنازه‏ها به سختی شناسایی شدند. حسین را از قرآنی که در کنارش بود شناختند. قرآنی با امضای امام خمینی(ره) و آیت‏ الله خامنه‏ ای. اجساد پاک این عزیزان همچنان برجای ماند. اما بطور یقین امام زمان (عج) بر اجساد پاکشان نماز خواهد خواند.





      
   1   2      >