سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :8
  • بازدید دیروز :4
  • کل بازدید :319484
  • تعداد کل یاد داشت ها : 546
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 6:18 ص
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی

افسران - {♥♥♥♥}





      

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار عیدانه جمعی از اعضای هیأت دولت، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مسئولان عالی دستگاه قضایی و مسئولان برخی نهادها ضمن تشکر از مسئولان بویژه تلاشها و زحمات دولت محترم در جهت پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، «همدلی و هم زبانی» و «اتحاد مسئولان کشور» را برای اجرای این سیاستها بسیار مهم ارزیابی و تأکید کردند: قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی باید با فرماندهی دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور، ضمن جلب همکاری و کمک همه دستگاهها و رصد دقیق عملکرد و حرکت بخش های مختلف، و حمایت جدی از تولید داخلی، زمینه ساز اقدام همه جانبه و فراگیر بمنظور تحقق «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی شود.


ایشان نقش فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در رصد دقیق فعالیت های دستگاهها، بسیار با اهمیت خواندند و گفتند: در این رصد، باید دستگاههایی که در چارچوب این سیاستها حرکت می کنند تقویت، و دستگاههایی که بی تفاوت هستند، به مسیر اصلی کشانده شوند و از اقدامات دستگاههایی که بر خلاف اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند، جلوگیری شود.


رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی باید به‌گونه ای باشد که در پایان سال، امکان ارائه گزارش دقیق و ملموس از عملکردها در حوزه های مختلف وجود داشته باشد، افزودند: مجموعه دستگاههای اجرایی، توانایی تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را دارند و باید مجلس شورای اسلامی نیز در این مسیر به دولت کمک کند.


حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: ما به دنبال بالا بردن انتظارات و توقعات از دولت نیستیم و در جریان مشکلات و کمبود اعتبارات و منابع نیز هستیم اما باید با صرفه جویی در برخی بخشها، خلاءها و کمبودها در بخش های دیگر جبران شود.


ایشان مجموعه مدیریتی کشور را مجموعه ای زبده، با تجربه و دارای انگیزه و فکر و عمل دانستند و افزودند: قرارگاه فرماندهی که هم مرکز فکر و هم مرکز عمل است، باید با استفاده از توان خوب مدیریتی کشور و همچنین با بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های دستگاههای مختلف در جهت تصمیم گیری و پیگیری مراحل اجرا حرکت کند.


رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اداره کشور که مسئولیت آن بر عهده دولت و شخص رئیس جمهور محترم است بسیار سخت است، گفتند: با توجه به اشتغالات فراوان و گسترده رئیس جمهور محترم، معاون اول رئیس جمهور که دارای جایگاه ممتازی است می تواند نقش ویژه ای برای فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ایفا کند.


حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: من از هر اقدامی که در دولت، مجلس و قوه قضاییه، در جهت منافع مردم و گشایش امور و حل مشکلات مردم باشد، جداً حمایت خواهم کرد، اما مهم این است که احساس شود کاری که انجام می گیرد، برای منافع ملی مفید و لازم است.
ایشان تأکید کردند: باید در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی به توانایی ها و ظرفیت های فراوان داخلی اتکا کرد.


رهبر انقلاب اسلامی، امریکا را نماد بداخلاقی و بد ادایی دانستند و خاطرنشان کردند: به امریکاییها نمی توان اعتماد کرد و به غیر از امریکاییها، برخی کشورهای دیگر غربی نیز همینگونه هستند، بنابراین باید به توانایی های خودمان اعتماد کنیم و مواضع و عملکرد مقامات امریکا نیز تأیید کننده همین اعتقاد است.


حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه اگر صادقانه وارد میدان شویم، قطعاً خداوند متعال کمک و یاری خواهد کرد، گفتند: در مسیر زندگی فردی و اجتماعی، همواره فراز و نشیب و سختی و گشایش وجود دارد اما مهم آن است که در همه این شرایط، مسیر و جهت گیری اصلی فراموش نشود.


ایشان لزوم جدی گرفته شدن مسئله حمایت از تولید را بسیار مهم خواندند و افزودند: باید تولید، در هر دو بخش صنعت و کشاورزی، مورد توجه ویژه قرار گیرد.


رهبر انقلاب اسلامی «همدلی و هم زبانی و اتحاد مسئولان» را زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی خواندند و تأکید کردند: بدون همکاری مسئولان، کارها پیش نخواهد رفت.


حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: جمهوری اسلامی ایران همواره از امتیاز وحدت ملی برخوردار بوده است اما در کنار وحدت ملی، باید اتحاد و همدلی مسئولان نیز وجود داشته باشد و این اتحاد، منافاتی با اختلاف سلیقه ها و دیدگاهها ندارد.


ایشان دیدار امروز را مظهر همدلی و هم زبانی و انس و الفت مسئولان با یکدیگر دانستند و خاطرنشان کردند: باید مسئولان کشور با هر سلیقه و دیدگاهی، در جهت اهداف اساسی و انقلابی حرکت کنند.


رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: امروز این احساس در کشور وجود دارد که مسئولان قوا و مسئولان اصلی نظام، به رغم برخی اختلاف سلیقه ها در شیوه ها و راهها، دارای هم فکری و هم نظری در جهت اهداف اصلی انقلاب هستند.


حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر فراوان از صبر و بردباری خانواده های مسئولان، به‌ویژه همسران آنان، گفتند: بسیاری از تلاشها و زحمات مسئولان که مورد توجه قرار می گیرند، مدیون همسران آنهاست که معمولاً دیده نمی شوند.


در این دیدار، آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و حمایتهای ایشان از دولت، گفت: دولت برنامه جامعی برای عملیاتی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی تدوین کرده است و این سیاستها را نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور می داند.


معاون اول رئیس جمهور افزود: دولت به سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارد و این سیاستها از لحاظ شرعی، قانونی و کارشناسی، مورد قبول دولت است.


آقای جهانگیری با اشاره به تعیین اولویتهای اقتصادی سال 95، در دو جلسه اخیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: شب گذشته، جلسه طولانی با بنگاههای بزرگ اقتصادی برگزار شد و دولت مصمم به راه اندازیِ تولید، توسعه‌ی صادرات، تسهیل کسب و کار و وارد کردن جدی بخش خصوصی است.


وی لازمه موفقیت دولت در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را همکاری و کمک سایر قوا و نهادهای مختلف و به‌ویژه صدا و سیما دانست و گفت: من اطمینان می دهم که دولت هر آنچه که از لحاظ دانش، تجربه، مدیریت و توان در اختیار دارد، در جهت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دریغ نخواهد کرد.


پیش از این دیدار، مسئولان نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.





      

«صحت این خبر را به هیچ عنوان تایید نمی‌کنم.» موضعی که نوبخت سریع و شفاف در برابر سوال خبرگزاری دانشجو گرفت؛ خبرنگار ما روز گذشته در نشست خبری آقای سخنگو از صحت و سقم نامه‌ی مخفیانه ای که روحانی رییس جمهور، خطاب به پادشاه کویت ارسال کرده، پرسیده بود. وی ادامه داد: «مذاکرات رسمی و محرمانه ای با عربستان نداریم؛ هرچند اینکه برخی کشورها تلاش می‌کنند اقدامی انجام داده و وساطتی در این مسیر صورت دهند، را رد نمی‌کنم.»

 

موضع آقای سخنگو البته چندان دوام نیاورد و دفتر ایشان دقایقی پیش با انتشار یک اطلاعیه سخنان روز گذشته‌ی نوبخت را اصلاح کرد؛ در این بیانیه آمده است: «پاسخ سخنگوی دولت دراین خصوص تا پیش از دریافت گزارشات مربوطه بوده است. بدیهی است وزارت امور خارجه کشورمان در این مورد اطلاع رسانی لازم و دقیق‌تر را در زمان مناسب انجام خواهد داد.» بیانیه ای که خیلی زود مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت و به سرعت به سرخط اخبار خبرگزاری‌ها تبدیل شد.

 

اصلاحیه‌ی امروز دفتر آقای نوبخت در واقع تأییدیه ای است بر مذاکرات دیپلماتیک مخفیانه ای که دولت روحانی در روزهای گذشته برای برقراری روابط با اعراب در پیش گرفته است. انگیزه‌های دولت محترم برای آغاز این مذاکرات چندان مشخص نیست. همچنین هنوز روشن نیست اصرار دولت محترم برای مخفی نگاه داشتن این مسیر دیپلماتیک به چه منظوری صورت گرفته است. اما دست‌کم بر اساس قرائن و البته برخی اخبار تأیید نشده، به نظر نمی‌رسد این گفتگوها هم همانند گفتگوهای هسته ای با ممالک پنج به‌علاوه یک، مسیر چندان عزتمندانه ای را طی کند. آنقدر که در روزهای گذشته روزنامه‌ی عربی المستقبل چاپ لبنان، با انتشار یک گزارش ادعا کرد، دولت روحانی برای شروع گفتگوها پیش شرط اعراب را مبنی بر برکناری حسین امیر عبدالهیان معاون عربی-آفریقایی ظریف، پذیرفته است. ادعایی که تا امروز از سوی هیچ مقام مسؤلی در وزارت خارجه نه تأیید شده، نه تکذیب.  

 

 

اگرچه موضع شفاف و صریح روز گذشته‌ی آقای سخنگو می‌توانست تمام ابهامات و نگرانی‌ها پیرامون حواشی این مذاکرات مخفیانه مرتفع سازد، اما اصلاحیه‌ی امروز دفتر ایشان بر مراتب نگرانی‌ها افزود.

گفتنی است وزیر امور خارجه‌ی بحرین در گفتگو با تلویزیون العربیه پیشتر ارسال نامه مخفیانه روحانی را علنی کرده بود. همان زمان روزنامه کویتی الرأی نیز برای نخستین بار وجود هم‌چه نامه ای را افشا کرده بود؛ بر اساس این گزارش؛ نامه را سید محمود علوی، وزیر اطلاعات دولت روحانی به مقامات کویت تحویل داد و آن طور که الرأی ادعا کرده، «محمد الخالد» جانشین نخست وزیر کویت، مأمور ارسال آن به مقامات پنج کشور دیگر عربی شده بود. به تعبیر روزنامه عربی الجدید، چاپ لندن، این نامه جنب و جوش خاصی را میان شیوخ عضو شورای همکاری خلیج فارس پدید آورده است؛ آن قدر که حالا هر یک از اعضای شورای همکاری در حال لیست کردن مطالباتشان از دولت روحانی برای شروع مذاکرات هستند! این روزنامه حتی به دیدار اخیر «تمیم بن حمد» امیر قطر با ولیعهد ابوظبی اشاره کرده و انگیزه‌ی آن را در راستای ماجرای همین نامه و برای هماهنگی جهت طرح مواضع و مطالبات متحد دانسته است.

گفتنی است خبرگزاری دانشجو پیشتر و در گزارش مفصلی به بررسی ابعاد مختلف دیپلماسی مخفیانه‌ی دولت روحانی با اعراب پرداخته بود؛ برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این گزارش را مطالعه بفرمایید:

برجام‌بازی در خلیج فارس!/ روحانی چه امتیازاتی به اعراب می‌دهد؟  





      

در ادامه دیدارهای نوروزی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز هم میزبان گروه‌های متعددی از باشگاه پژوهشگران جوان گرفته تا تربت جامی‌های مقیم تهران، اعضای جبهه تدبیر و امید ایران اسلامی، جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، گروهی از مردم اهل سنت ترکمن صحرا و نیروهای پشتیبانی جنگ جهاد در دوران دفاع مقدس و جهاد نصر و جمعی از مسؤولان دیروز و امروز انقلاب اسلامی در سه قوه مجربه، مقننه و قضائیه بود.

 

هاشمی رفسنجانی، با تبریک سال نو، اظهار امیدواری کرد که سال 1395 برای مردم ایران در همه‌ی ابعاد زندگی سالی با برکت و توأم با موفقیت‌هایی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

هاشمی رفسنجانی در جواب سؤال یکی از حاضران که پرسیده بود: «ماجرای سخن شما درباره موشک و گفتمان که در توییتر منتشر شده بود، چیست که باعث سوءاستفاده بعضی‌ها برای القاء اختلاف بین شما و مقام معظم رهبری شده است؟»، گفت: نقل این جمله برای من هم تازگی داشت و گفتم که اصل آن جمله را بیاورند که آوردند و دیدم که مربوط به تاریخ 14 آبان 1387 یعنی هفت سال قبل و در مصاحبه‌ی مفصل با یک گروه فیلمساز هلندی با موضوع «تاریخچه کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه ایران»، است.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف از تحریف و تقطیع خودسرانه این جمله و سوء برداشت از آن و تعجیل بعضی از جریان‌ها و گروه‌ها برای سوء استفاده از این جمله، گفت: اولاً به عنوان کسی که در طول دوران زندان ستمشاهی، قرآن تفسیر می‌کردم، مصداق و تفسیر عملی آیه‌ «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم» را در شرایط موجود که دشمنان، انقلاب، ایران و اسلام را تهدید می‌کنند، تجهیز قوای نظامی کشور، از جمله تقویت قدرت موشکی کشور را لازم می‌دانم. ثانیاً اگر عامه‌ی مردم هم ندانند، مسؤولان به ویژه نظامی‌ها، به خوبی می‌دانند که صنایع موشکی در زمان جنگ که من فرماندهی آن را داشتم، از صفر توسط نیروهای جهاد سازندگی، سپاه پاسداران و ارتش شروع شد و بعدها در زمان ریاست جمهوری‌ام تقویت شد و من همیشه بر ضرورت تکمیل و تقویت پروژه‌ی موشکی ایران به عنوان قدرت دفاعی و بازدارنده تأکید داشته و دارم.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در دوره ریاست جمهوری‌ام طرحی برای ساخت ماهواره زهره از سوی وزارت پست و تلگراف داشتیم که در نهایت برای پرتاب نیاز به موشک‌های بالستیک نیرومند بود و به موازات آن برای چنین موشک‌هایی برنامه‌ریزی کرده بودیم که می‌بایست هزاران کیلومتر قدرت برد داشته باشد. که البته به دلیل خاصی آن طرح متوقف شد، ولی پیشرفت توسعه‌ی این صنعت هیچ‌گاه از اولویت نیفتاد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با تأکید بر جایگاه ولایت فقیه در تفکرات شیعی، گفت: بارها گفته‌ام هم به عنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم به عنوان شخص ولی فقیه، کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم.

 

هاشمی رفسنجانی، به آثار جهاد سازندگی در نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: سنگرسازان بی‌سنگر در خطوط مقدم برای رزمندگان خاک‌ریز می‌زدند و بعدها در دوران سازندگی به روستاهای ایران در مناطق دورافتاده می‌رفتند و گاهی مجتمع‌های صنعتی می‌ساختند تا جوانان در روستا بمانند.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به سابقه‌ی فعالیت‌ جهاد سازندگی برای دسترسی ایران به موشک‌های دوربرد اشاره کرد و گفت: اولین موشک را جهاد سازندگی به کمک سپاه پاسداران ساخت که به نوعی مهندسی معکوس از موشک‌هایی بود که از برخی کشورها به شکل خیلی محدود می‌گرفت.

 

وی ان افزود: اواخر جنگ اولین موشک هفتاد کیلومتری را ساختیم و کم کم موشک را در ایران یک صنعت بومی کردیم.

 

هاشمی رفسنجانی، با بیان تاریخ چگونگی دسترسی ایران به انواع موشک‌ها، گفت: به خاطر اهمیتی که به این صنعت می‌دادم، فرزندم محسن را که در کانادا مشغول تحصیل در دوره دکترا بود و رشته‌اش مفید برای این صنعت بود، به ایران فراخواندم که صنایع موشکی را در سپاه و جهاد سازندگی تقویت کردیم، چون به تجربه دیده بودم که موشک قدرت خوبی برای دفاع و پیشگیری است.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، انقلاب اسلامی را حرکتی کاملاً مردمی به رهبری امام راحل دانست و گفت: مبارزه با رژیمی که خود را در ایران ابدالمدت و در منطقه ژاندارم می‌دانست و همه‌گونه حمایت‌های خارجی و تریبون و قدرت را داشت، خیلی سخت بود، اما اراده‌ی مردم با رهبری امام برای تغییر فضای سیاسی و اجتماعی ایران آن‌قدر قوی بود که شاه را مجبور به فرار از کشور کرد و نظام به دست مبارزین افتاد.

 

هاشمی رفسنجانی، با تشریح برنامه‌های رژیم پهلوی از زمان رضاخان تا محمدرضا شاه برای انهدام روحانیت و کم کردن روحیات دینی مردم ایران، گفت: به خاطر فطرت دینی مردم، تمام تبلیغات علیه دین و مذهب جواب معکوس داد و مردم با پیشتازی روحانیت، چنان وارد میدان مبارزه در خیابان‌ها شدند که ارتش با تانک هم نمی‌توانست جلوی آنان را بگیرد.

 

وی با بیان این جمله که «ساواکی‌های خشن و مغرور صریحاً به مبارزین می‌گفتند آنقدر در زندان می‌مانید که موهای سرتان مثل دندان‌های شما سفید می‌شود»، به اوج گرفتن مبارزات در سال‌های منتهی به پیروزی اشاره کرد و گفت: اگر چه از سال 1354 به خاطر افزایش قیمت نفت، رژیم دم از تمدن بزرگ می‌زد و به قیمت محرومیت اکثر مناطق کشور، قله‌های رفاهی در چند جای کشور درست کرده بود، اما مردم عزم خود را برای تغییر رژیم جزم کرده بودند، که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی اراده مردم را بگیرد.

 

هاشمی رفسنجانی، با یادآوری نخستین ماه‌ها و سال‌ها پس از پیروزی انقلاب و تحلیل توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی شده بود، به شورش‌ها، ترورها و برنامه‌های تجزیه‌طلبانه اشاره کرد و گفت: در داخل ساختار نظام نیز، دچار اختلافات عمیق شده بودیم و رئیس‌جمهور وقت نمی‌توانست با افکار انقلابی مبارزین هماهنگ شود، اما وجود امام راحل و رهبری داهیانه‌ی ایشان انقلاب را از همه گردنه‌ها گذر داد.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت‌های شرق، غرب، ارتجاع و ستون پنجم از ارتش بعث، اشاره کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی هشت سال تمام در مقابل همه‌ی دشمنان از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند و سرانجام پیروزی سیاسی در سازمان ملل، مکمل پیروزی‌های نظامی در جنگ شد.

 

وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: خوب است در بهار طبیعت یادی از گل‌های پرپر شده شهدا، جانبازان و آزادگان کنیم و به پدران و مادران شهدا، سلام و تبریک گفته و درود بفرستیم که این انقلاب، ثمره‌ی صبر آنان در فراق فرزندان شهیدشان است.

 

در آغاز هر یک از این دیدارها، خانم مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ـ آقای دکتر زارع، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ـ آقای حسینی، از جامعه تربت جامی‌های مقیم تهران ـ آقای مخاطب، دبیر کل جبهه تدبیر و امید و آقای شمائلی، مدیر عامل مؤسسه جهاد نصر، آقای متوسلیان، مدیر عامل مؤسسه هنری فدک و جلیل فرجاد، یکی از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون، با تبریک سال نو به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، به بیان دیدگاه‌های خویش درباره‌ی مسایل مختلف پرداختند.





      

خاخام «آبراهام کوپر» معاون سازمان صهیونیستی «سایمون ویزنثال» که شعباتی در آمریکا و سرزمین‌های اشغالی دارد، در یادداشتی که در وبگاه آمریکایی «تامپا تریبیون» منتشر شده است، نوشت: دستگاه قضایی آمریکا اخیرا علیه هفت هکر ایرانی که با دو شرکت این کشور به وبگاه‌هایی در آمریکا و یک سد در نیویورک حمله کرده بودند، کیفرخواست صادر کرد؛ کیفر خواستی که بر اساس آن این حملات نظام‌مند، بالقوه ویرانگر و گسترده توصیف شدند.

 

اما در نمونه‌ای دیگر دولت آمریکا به قول‌هایی که در تابستان گذشته به کنگره این کشور مبنی بر این داده بود که تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران لغو می‌شوند و بقیه تحریم‌ها پابرجا می‌مانند پشت نموده و اینک بنابر گزارش‌ها دولت آمریکا این امکان را به دولت ایران می‌دهد تا به دلار آمریکا دسترسی داشته باشد.  این در حالی بود که «جک لو» معاون وزارت خزانه داری آمریکا در جولای سال 2015 در سوگند خود  شهادت داده بود که تحت هیچ شرایطی امکان دسترسی ایران به بزرگترین بازار مالی و تجاری جهان داده نشود. «آدام زوبین» رییس بخش امور تحریم وزارت خزانه داری آمریکا نیز گفته بود که ایران امکان پرداخت‌های خارجی خود را با دلار نخواهد یافت.

 

در ادامه این یادداشت آمده است: اینک حکومت روحانیون ایران بی‌تاب از سرعت لغو تحریم‌ها هستند بنابراین  تعهدهای رسمی مقام‌های دولت اوباما، شهادت‌های دروغ و وعده‌های توخالی آن‌ها در زمینه توافق هسته‌ای با ایران را باید به سطل زباله انداخت  و ‌آشکارا ما باید شاهد ثروت باد آورده‌ای برای ایران باشیم و جز گزینه نظامی دیگر موردی برای فشار بر این کشور باقی نمانده است.

 

در انتهای این یادداشت نویسنده با یادآوری شکست های روسای جمهور سابق آمریکا چون شکست «جیمی کارتر» در عقد قرارداد گسترده نظامی با ایران و سرنگونی شاه ایران توسط «آیت‌الله خمینی» رهبر فقید انقلاب ایران در سال 79 میلادی، ماجرای گروگان گیری و نابودی سفارتخانه این کشور در تهران نوشت: اوباما نیز توسط «آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر ایران مغلوب شد و به نظر می‌رسد ما و متحدان خاورمیانه‌ای بهای سنگین بسیاری از این حماقت‌ها را تا عیدهای پوریم دیگر (از اعیاد دین یهود) پرداخت کنیم





      
   1   2   3      >