حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی روز گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم عمامه‌گذاری 114 طلبه شرکت کرد و اظهار داشت: شما طلبه‌ها همواره باید نزدیک بودن به امام زمان(عج) و ولی‌فقیه را محور فعالیت خود بدانید و اجازه ندهید هیچ امری در این پیوند فاصله بیاندازد.

 

وی افزود: زمان و دوره انزوای شیعه گذشته و امروز شاهدیم که آوازه شیعه دنیا را پر کرده است.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز نگاه دنیا به شیعیان متفاوت از قبل است، ادامه داد: روحانیت نقش مهمی در حفظ پرچمداری شیعه و حراست از کیان و مرز دین و آیین دارند.

 

حجت‌الاسلام گلپایگانی اضافه کرد: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که زیر سایه نظام جمهوری اسلامی بوده و ولی‌فقیهی داریم که از زمان جلوتر است.

 

وی با اشاره به طلاب تصریح کرد: آنچه که باید به عنوان اساس طلبگی مدنظر قرار دهید، تقوا و ترس از خداوند است؛ از این پس اخلاق و رفتار شما باید به گونه‌ای باشد که مردم با دیدن آن به دین دعوت شوند.

 

مراسم غبارروبی و شست‌وشوی مضجع مطهر حرم احمد بن موسی(ع) عصر امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

 

در این مراسم مضجع مطهر شاهچراغ(ع) غبارروبی و با گلاب ناب محمدی شست‌وشو و عطرافشانی شد.

 

پس از این مراسم به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) مراسم نقاره‌خوانی با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، همچنین مراسم افتتاح طرح توسعه دارالشفای حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیز صبح فردا با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.