بحران هویت اپوزیسیون خارج نشین و سردرگمی متاثر از دروغگویی ضد انقلابها‌، به صورتی مضحک در مباحث درون گفتمانی نسلهای جدید و قدیم آن دنبال می‌شود‌.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، طیفی از ضد انقلاب  که در حوادث سال 88 با طرد شدن از سوی مردم و فرار به خارج از کشور نسل جدیدی از اپوزیسیون را شکل داده اند، با مشاهده رفتارهای زننده نسل قبلیشان در دیسکو ها و کلوب های شبانه به ناامیدی و افسردگی زبان به اعتراض به هم قدیمی ترها گشوده اند .  
دنس

یکی ازفتنه گرانی که تازه به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فیس بوکش با تعجب و دلسردی از   شیوه های زندگی  زننده و زشت مهاجران ضد انقلاب در خارج از کشور می نویسد:" نسل فراری ایرانی که اینجا هستند رفتارهای وحشتناکی را دارند !   بچه‌های این سیاسی‌های قدیمی‌ (حتا چریک ترینشون!) اکثرا از این 7 قلم آرایشی‌‌هایی‌ که بیزینس می‌خوانند و دیسکوهای شبانه ایرانی‌ می‌روند، شده اند !"

اما این انتقاد صادقانه وی به مذاق هم طیف های قدیمی خوش نمی آید .مهشید از نیروهای قدیمی اپوزیسیون در پایگاه اینترنتی سی میل با حمله به این جریان منتقد می نویسد : وقتی به عکسهای تظاهرات های تهران و شهرستانها نگاه می کردم آرایش دختران در آن برایم قابل توجه بود. 

زمان ما ، که چپ و چریک بودیم ، اگر دست و صورتمان را می شستیم فکر میکردیم خیلی زیادی به خودمان رسیدیم و خلق محروممان را که از نظر ما حتی آب برای شستن دست و روی خود نداشت به امان خدا رها کرده ایم و سر و وضعمان را هم که نگو ... لباسهایمان بیشتر چروک بود تا چریک. بچه بودیم دیگر … 

این پیرزن ضد انقلاب که با حمله به فمنیست های خارج از کشور که به ماتیک و ریمل و ناخن بلند و لاک ناخن فتنه گران سال 88 انتقاد کرده بودند اعلام کرده بخاطر این مساله از طیفشان خارج شده است اما با  با اذعان به درگیری همیشگی اش با بچه های بالا شهری در تظاهرات  می نویسد : حالا این بچه های بالاشهری تظاهرات های ( آشوب طلبانه ) ایران که اینجا از طرف دیگران قضاوت می شدند به خارج از کشور می آیند و کارشان می شود قضاوت کسانی که اینجا زندگی می کنند، یا اینجا به دنیا آمده اند یا اینجا بزرگ شده اند .

وی در ادامه با ناراحتی از نقدی واقع گرایانه ای که از روش زندگی جلف ایشان شده ،می نویسد : " این دختران و پسران ناآگاهی (!) که من دور و بر خودم می بینم ایا   خودشان آرایش نمی کنند ؟ یا در دیسکو آرایش نمی کنند ؟ و کلا جای آرایش را کجا می دانند ؟ یا هفت قلم آرایش نمی کنند و آنوقت چند قلم آرایش می کنند و چند قلمش از نظر ایشان مورد   ندارد ؟  آنوقت دقیقا فرق شما با گشت ارشاد در ایران چیست ؟ این که آنها سوار ماشین گشت ارشاد هستند و شما نه ؟ (!)

وی با حمله به طیف فتنه گران تازه وارد به خارج از کشور می نویسد :  حالا اگر بچه های ما که اینجا بزرگ شده اند گاهی در آخر هفته شان به دیسکوتک بروند و برقصند از طرف این دوستان مورد قضاوت قرار میگیرند که چرا ؟. یعنی ، هر کاری در ایران بکنی خوب است و نمادی از زندگی و تلاش برای زندگی آما هر کاری اینجا بکنی می شود بد و سبک و جلف و موردی برای قضاوت دوستان تازه از راه رسیده .... چرا ؟