درباره مناظره روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر من در مناظره امروز آقای قالیباف قوی‌تر از بقیه ظاهر شد. و توانست اولاً عملکرد غیرقابل دفاع دولت را به نمایش بگذارد، و در ثانی برنامه‌های خود را به مردم در زمینه‌های گوناگون ارائه  کند.  

 

وی افزود: آقای روحانی بازنده اصلی  مناظره‌های امروز بود؛ اولاً حتی وعده‌های خودش را هم فراموش کرده بود به نحوی که آقای قالیباف پرینت اظهارات خود روحانی در سال 92 که در سایت شخصی خود آقای روحانی مندرج بود را به او داد تا کمکی به حافظه ایشان  کرده باشد و هم اخلاق و صداقت را به رئیس جمهور محترم متذکر شود.

 

این فعال رسانه‌ای افزود: آقای روحانی را از آن جهت بزرگترین بازنده مناظره اول می‌نامم که او هم مناظره را باخت و هم احتمالاً اگر وضعیت به همین طریق پیش برود مجبور خواهد شد نقش عارف سال 92 را برای جهانگیری بازی کند و به نفع او کنار برود.  برخی واکنش‌های چهره‌های اصلاح‌طلب در فضای مجازی هم مانند واکنش های آقای ابطحی و دیگران نشان می‌داد که علاقه‌شان برای نگهداشتن آقای جهانگیری بیشتر از روحانی است.

 

عبداللهی در پایان اظهار داشت: به هر حال به نظر می‌رسد از فردا وضعیت آرای آقای قالیباف بهبود بیشتری نسبت به بقیه پیدا کند و آرای آقای روحانی کاهش یابد. اما هنوز زمان زیادی تا روز انتخابات باقیست و باید دید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.