SNN
با اشاره به برخی سخنان ضدونقیض دولتی‌ها درباره انتخابات اردیبهشت ماه و آمار و اطلاعات آن، اظهار داشت: نمی‌دانم چه انگیزه‌ای پشت سر این مطالب وجود دارد. به‌طور مثال شاهد آمار نادرست وزیر کشور  درباره میزان رأی دو استان قم و خراسان جنوبی بودیم؛ اگر ایشان اطلاعات و آماری ندارد چرا آن را ارائه می‌کند و اگر اطلاعات دارد چرا خلاف واقع می‌گوید؟!


وی افزود: درحالی‌که دو استان قم و خراسان جنوبی بالاترین میزان رأی را نسبت به آقای رئیسی داشت اما در اخبار منتشره از سوی وزیر کشور شاهد آمار دیگری بودیم. به نظر می‌رسد رحمانی فضلی ناخواسته در مسیری قرار گرفته که اصلاً به مصلحت نیست.


نماینده مردم قم تصریح کرد: پیش‌تر نیز یک شخصیت سیاسی اعلام کرده بود تنها راه نجات ما برای تطهیر از فتنه هشتاد و هشت این است که طرف مقابل را در انتخابات وادار به تحریک احساسات کنیم تا در خیابان‌ها بریزند تا ما بتوانیم از این طریق آنها را به‌عنوان فتنه‌گر معرفی کنیم.


ذوالنور بیان داشت: در مقابل باید بگویم افرادی که به آقای رئیسی رأی دادند از جنس مردمی هستند که پشت سر انقلاب قرار دارند؛ این افراد نمی‌آیند در مقابل بخش دیگری از مردم و یا نظام بایستند آنها قطعاً در جهت تقویت نظام و همراهی با مردم حرکت می‌کنند. این افراد تحریک نمی‌شوند و همچون فتنه‌گرهایی که در صورت باخت یا برد در جامعه به آشوب ی دست می‌زنند، عمل نخواهند کرد.

 

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی یادآور شد: متأسفانه بعد از مشخص شدن نتیجه آراء شاهد برپایی جشن‌هایی بودیم که در آن کشف حجاب، تخریب اموال عمومی، آسیب به خودروهای مردم و ... صورت گرفت. اینها بیان‌گر این است که برخی در هر صورت چه برد و یا چه باخت جامعه را با آسیب متوجه می‌کنند البته ما نیز می‌دانیم که این افراد، عده خاصی هستند و قطعاً ساحت مردم عزیزی که مشارکت حداکثری را رقم زدند از این مسائل پاک است.


وی با بیان اینکه مسئولان باید این هنر را داشته باشند که مرزها را حفظ و ازاین‌گونه اتفاقات جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه نه تنها از این آشوب‌ها جلوگیری نشد بلکه در بسیاری از جاها برخی از مدیران دولتی منشأ این تحرکات بودند. اینجا جای گله‌مندی به مسئولان است و تذکر چند روز پیش بنده به آقای رئیس‌جمهور و وزیر محترم کشور نیز در همین رابطه بود.